Monday, June 18, 2012

Eiffel I'm in love

Hye you mr adit
I used to be ur tita
Aku tau sekarang kau selalu terbang di langit
Tapi,kau pernah ingat tak tentang kita?

Aku berusia 22 masa itu
Kau datang tambah warna dalam hidup aku
yang awalnya hanya ada kelabu
Yang hari-hari buat aku haru biru

*main-main rambut sambil senyum

Kau dan aku ada persamaan yang ketara
Bila hari-hari kita bercengkerama
Dari subuh sampai subuh kita tertawa
Kau memang gila


Kau suka watak tita sebab dia manja
Aku suka watak arogan dan ketampanan adit
Kau panggil aku tita sebab aku manja
Atau kau perasaan kau tampan macam adit?

*gelak sengeh,geleng-geleng kepala.

Hye,even kau bukan officially jadi adit aku
Dan aku ta officially jadi tita kau
Tapi kau telah buat aku bahagia kau tahu?
Dan aku ada kasih bahagia itu tak dekat kau?

*sengeh lagi

Kau mesti tak tahu
Aku selalu mimpikan cerita cinta aku macam movie eiffel I'm in love itu
Dan kau wujudkan mimpi aku
Terima kasih untuk itu

Kini jejak kau aku tak nampak
Seperti watak tita jugak
aku menangis bagai nak rak
Memang jadi adit macam tu perangai aku agak

Tapi tak apa
Aku masih bahagia
Kau pun mesti bahagia
Selamanya :)

Ps: kalau u baca ni,memory yang paling I tak lupa tentang u,bakso lipas!haha..see u again someday adit :)

No comments:

Post a Comment